VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY STAR-FIT
A
INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ a SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ
 

ČLÁNEK I – ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1 Předmětem těchto všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“) je úprava vzájemných práv a povinností mezi společností Star-fit, s.r.o., sídlem Bořetice 2, 691 08 Bořetice, IČO: 17253241 (dále jen „Provozovatel“) a fyzickou osobou, která byla akceptována ze strany Provozovatele, využívající Služby (dále jen „Klient“).

1.2 Službami poskytovanými Provozovatelem se všeobecně rozumí umožnění přístupu do prostor areálu Star-fit a k jeho vybavení za účelem cvičení – účastnění se skupinových lekcí.

1.3 Při registraci na webových stránkách www.star-fit.cz uzavírá Klient s Provozovatelem smlouvu o poskytování služeb (dále jako „smlouva“), která se řídí těmito VOP a ty se stávají nedílnou součástí smlouvy mezi Klientem a Provozovatelem.

1.4 Provozovatel si vyhrazuje právo aktualizovat, změnit nebo nahradit jakoukoli část těchto VOP, a to kdykoli. Změny oznámí na své webové stránce www.star-fit.cz. Je v zájmu Klienta pravidelně kontrolovat webovou stránku Provozovatele, protože poskytování Služeb Provozovatelem se vždy řídí VOP aktuálními v době poskytnutí Služby.

 

ČLÁNEK II – OBSAH A ROZSAH SLUŽEB

2.1 Základní poskytovanou Službou je vstup Klienta (příp. Klienta a jím doprovázenému dítěti) do prostor Star-fit za účelem skupinového cvičení a sportování. Tato služba umožňuje Klientovi a jemu doprovázenému dítěti, aby užívali pro cvičení a sportování v souladu s podmínkami běžného užívání a těmito VOP prostory Star-fit a prostory šatny a hygienických zařízení dle těchto VOP.

2.2 Doba trvání vstupu záleží na trvání konkrétního kurzu zakoupeného Klientem.

2.3 Po dobu trvání vstupu Klienta, má klient možnost umístit své dítě v prostoru k tomu určenému. Po dobu trvání vstupu Klienta však tento musí mít své dítě pod stálým dohledem a musí dbát, aby se jeho dítě pohybovalo pouze v tomto vymezeném prostoru. Provozovatel nepřebírá odpovědnost za takto umístěné dítě. 

2.3 Vstup je Provozovatel oprávněn kdykoli ukončit a požádat Klienta o opuštění prostor v případě, že Klient (příp. Klientem doprovázené dítě) poruší své povinnosti podle těchto VOP nebo nedodrží jiné pokyny Provozovatele, které slouží k ochraně zdraví a bezpečnosti Klientů a jimi doprovázených dětí v prostorech, nebo k předcházení škodám, přičemž v takovém případě Klient má povinnost uhradit náklady za vstup podle délky jeho trvání a nemá nárok na žádnou kompenzaci.

 

ČLÁNEK III – REGISTRACE

3.1 Pro využívání Služeb se před první úvodní hodinou objednaného kurzu Klient registruje prostřednictvím stránek www.star-fit.cz v kolonce ceník. Registrace je bezplatná. Po uhrazení celého kurzu bude Klient automaticky registrován na celé období objednaného kurzu.

3.2 Při registraci Klient schválí tyto VOP a seznámí se s jejich obsahem.

3.3 Při registraci na stránkách Provozovatele je Klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené Klientem při objednávání služeb jsou Provozovatelem považovány za správné.

 

ČLÁNEK IV – CENA SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1 Kurz uhradí Klient předem na celou délku kurzu.

4.2 Přehled kurzů, jejich popis, délka trvání, cena a další informace jsou dostupné na webových stránkách Provozovatele www.star-fit.cz.

4.3 V případě, že se Klient bez udání důvodu a předchozí domluvě o možném nahrazení lekce na příslušnou lekci nedostaví, lekce propadá bez možnosti návratu uhrazené částky.

4.4 Všeobecně jsou lekce objednány a uhrazeny konkrétní osobou na její jméno. Po předchozí domluvě je možné jednotlivé vstupy na lekci přenést na jiného Klienta. 

4.5 Informace o platbě budou Klientovi doručeny na email uvedený při registraci.

4.6 Kurz lze platit jen převodem na účet. Doklad o uhrazení bude Klientovi předán osobně nebo zaslán v elektronické podobě na email.

 

ČLÁNEK V – STORNO PODMÍNKY K PLATBÁM ZA KURZY

5.1 V případě zrušení registrace ze strany Klienta si Provozovatel nárokuje příslušný storno poplatek:

  • zrušení registrace 25 dnů a více před začátkem kurzu – storno poplatek 10 % z ceny kurzu.
  • zrušení registrace 12 až 24 dnů před začátkem kurzu – storno poplatek 40 % z ceny kurzu.
  • zrušení registrace 6 až 12 dnů před začátkem kurzu – storno poplatek 70 % z ceny kurzu.
  • zrušení registrace 0 až 5 dnů, před začátkem kurzu – storno poplatek 100 % z ceny kurzu.
5.2 V případě, že Klient za sebe najde platícího náhradníka je zrušení registrace možné po předchozí dohodě s Provozovatelem provést bez storno poplatku.

5.3. V případě nemoci klienta, nebo jiného důvodu, kdy nebude moc dokončit celý kurz, můžeme nabídnout individuální řešení
      -  V případě, že bude dítě/klient nemocný a nebude moc vychodit část kurzu. Může si pak hodiny nahradit v jiném kurzu.
      -  V případě, že bude klient nemocný celý kurz. Může si pak nahradit kurz, po dohodě, v dalším období.
      -  V případě, že nebudete chodit na kurz z nějakého jiného důvodu. Permanentky máme přenosné, může kurz, po dohodě, vychodit jiná osoba, kterou si vybere zákazník. Nebo se vztahuje na      zrušení článek 5.1.

5.4 Tento článek storno podmínek se nevztahuje na Provozovatel pořádané příměstské tábory, kdy případné storno podmínky jsou realizovány individuálně mezi Klientem a Provozovatelem.

5.5. Zákazník, který si předplatí kredit formou permanentky, či si kredit dobije na svůj účet, bude mít 12 měsíců, od data dobití kreditu na jeho použití. Kredit, který nebude do 12 měsíců vyčerpán propadá bez nároku na náhradu. 

ČLÁNEK VI – BEZPEČNOST A ZDRAVOTNÍ STAV KLIENTA

6.1 Klient prohlašuje, že se dopředu seznámil s obsahem příslušného kurzu a on sám, tak jím doprovázené dítě, je způsobilé se daného kurzu účastnit a není si vědom žádných omezení, indispozic či nemocí, které by jemu samému nebo jím doprovázenému dítěti bránily v účasti na daném kurzu.

6.2 Klient odpovídá sám za svůj zdravotní stav a za zdravotní stav doprovázeného dítěte a bere na vědomí, že Provozovatel nevyhodnocuje vhodnost cvičení s ohledem na jejich zdravotní stav. Před každým cvičením je Klient povinen zvážit aktuální zdravotní stav sebe a jím doprovázeného dítěte a tomu přizpůsobit cvičení, intenzitu a délku cvičení. Sportovní aktivity Klienta jsou realizovány zásadně na jeho vlastní odpovědnost a nebezpečí.

6.3 Provozovatel je oprávněn neposkytnout Službu nebo ukončit poskytování Služby Klientovi, resp. jím doprovázenému dítěti, jehož zdravotní stav se jeví jako rizikový a u kterého by poskytování Služby mohlo ohrozit jeho zdraví nebo zdraví jiných Klientů, a to bez náhrady poplatku za Službu, pokud již Službu začal poskytovat.

 

 

ČLÁNEK VII – PRÁVA A POVINNOSTI STRAN

7.1 Každý Klient je povinen:

  • dodržovat provozní řád a tyto VOP
  • zachovávat čistotu a hygienu v prostorech, v případě zjištění jakéhokoli hygienického nedostatku informovat přítomného pracovníka nebo nedostatek nahlásit Provozovateli
  • dodržovat všechna protiepidemiologická opatření vztahující se na provoz Provozovatele
  • šetrně zacházet se zařízením prostor a nepoškozovat prostory a majetek Provozovatele nebo třetích osob v prostorech
  • po skončení cvičení uložit použité nářadí na místo k tomu určené a nevynášet toto nářadí z prostor

7.2 V prostorech Star-fit a na pozemcích příslušejících k budově je zakázáno

  • kouřit
  • znečišťovat nebo ničit prostory a jejich vybavení
  • vnášet nebezpečné nebo hořlavé látky, zařízení nebo zbraně
  • porušovat bezpečnostní, hygienické a protiepidemiologické pokyny a pravidla Provozovatele

7.3 Osobám, které porušují tyto zákazy (vč. Klientem doprovázenému dítěti), je Provozovatel oprávněn nepovolit vstup nebo je požádat o okamžité opuštění jeho prostorů, přičemž není povinen za rezervované nebo uhrazené Služby poskytnout žádnou náhradu ani vrátit cenu Služeb.

7.4 Klient a jím doprovázené dítě jsou povinni se při využívání Služeb řídit pokyny Provozovatele, či jiných osob poskytujících Služby Klientům jménem Provozovatele, zejména pokynů týkajících se bezpečnosti, dodržování požárních či bezpečnostních předpisů a provozu Star-fit, přerušení, znemožnění či neumožnění výkonu jeho sportovních aktivit.

7.5 V případě, že Klient zjistí, že jeho zdravotní stav neumožňuje pokračování ve využívání služeb (např. nemoc, úraz, omezená pohyblivost, těhotenství apod.), nebo takovéto pokračování by mohlo ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen toto okamžitě oznámit Provozovateli a ihned ukončit využívání služeb či ostatní sportovní aktivity. To samé platí v případě Klientem doprovázeného dítěte. Provozovatel není odpovědný za jakékoliv škody na zdraví či majetku, které mohou Klientovi a jemu doprovázenému dítěti vzniknout v důsledku nedodržení tohoto postupu, či pokynů Provozovatele.

7.6 Provozovatel dále není odpovědný za jakékoliv škody na zdraví či majetku, které si Klient a jím doprovázené dítě způsobí úmyslně, z nedbalosti, neopatrnosti, či přeceněním své fyzické kondice.

7.7 Klient je povinen ke cvičení využívat vhodné a přiměřené sportovní oblečení, čistou obuv s bílou podrážkou nebo kaučukovou podrážkou bez barev, vhodnou pro cvičení v interiéru.

7.8 Osoby, které v prostorech, na pozemcích u Star-fit nebo kdekoli v areálu Star-fit způsobí škodu Provozovateli, jinému Klientovi nebo třetí osobě, jsou povinny vznik této škody okamžitě nahlásit Provozovateli a tuto škodu nahradit.

7.9 Klient doprovázející dítě je povinen dbát toho, aby se jím doprovázené dítě řídilo těmito VOP.

 

ČLÁNEK VIII – ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ VOP

8.1 Tyto VOP se řídí právními předpisy platnými v České republice, především zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů.

8.2 Klient je povinen seznámit se s těmito VOP.

8.3 Klient je povinen oznámit Provozovateli jakoukoli změnu osobních a kontaktních údajů uvedených ve smlouvě, a to bez zbytečného odkladu poté, co k této změně došlo.

8.4 Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 4. 2023.

 

ČLÁNEK IX. INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ a SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Správce byl jako fyzická osoba určena: Kateřina Stárková

9.1 Zpracování osobních údajů za účelem plnění smlouvy. Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem plnění našich povinností plynoucích ze smluv uzavřené mezi Klientem a Správcem. Za tímto účelem mohou být vaše osobní údaje zpřístupňovány dalším subjektům (zejména provozovatelům platebních systémů a osob propojených s Provozovatelem).

9.2 Zpracování osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení. Vaše osobní údaje zpracováváme také za účelem dalšího nabízení zboží a služeb prostřednictvím obchodních sdělení.

9.3. Zpracování osobních údajů na základě souhlasu. Na základě vašeho souhlasu udělovaného na dobu neurčitou zpracováváme vaše osobní údaje také za účelem:

9.3.1. vedení uživatelského účtu Klienta,

9.4. Rozsah zpracování osobních údajů. Osobními údaji, které zpracováváme, jsou:

9.5. jméno a příjmení,

9.6. datum narození,

9.7. rodné číslo,

9.8. adresa,

9.9. e-mailová adresa,

9.10. telefonní číslo,

9.11. fotografie, videa a zvukové záznamy za účelem marketingu (zejména v propagačních materiálech, letácích), prezentace na webu, prezentace na sociálních sítích (např. Facebook, Instagram, Twitter apod.), prezentace ve výroční zprávě a dalších informačních materiálech.

9.12. Nesouhlas se zpracováním osobních údajů. Kdykoli můžete vyjádřit svůj nesouhlas se zpracováním vašich osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení, stejně jako můžete kdykoli odvolat svůj dřívější souhlas se zpracováním osobních údajů za jiným účelem.

9.13. Práva subjektu osobních údajů. Ohledně vašich osobních údajů máte dále právo:

9.13.1. žádat opravu nepřesných či neaktuálních osobních údajů,

9.13.2. žádat informace o zpracování vašich osobních údajů, za jejichž poskytnutí od vás můžeme žádat úhradu nezbytných nákladů,

9.13.3. žádat vysvětlení nebo nápravu v případě, že se domníváte, že provádíme zpracování vašich osobních údajů, které je v rozporu s ochranou vašeho soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem.

9.14. Použití cookies. Při používání našeho internetového obchodu může docházet k ukládání souborů cookies do vašeho zařízení. Jejich použití můžete kdykoli odmítnout nastavením vašeho zařízení příslušným způsobem.

9.15 Klient prohlašuje, že jsem si text tohoto souhlasu ve smyslu článku IX. pečlivě přečetl, obsahu rozumí a souhlasí s ním.

 

V Bořeticích dne 31. 3. 2023

 

Star-fit, s.r.o.

 

Podmínky a pravidla rezervačního systému

Náš on-line rezervační systém vám zjednoduší správu vašich rezervací. Současně v něm budete mít přehled o čerpání kreditu či permanentky. 

O veškerém dění na Vámi založeném účtu budete vždy obratem informování na registrovaný email. O některých službách budete informováni formou SMS na registrovaný mobilní telefon.

Bez registrace není možné využívat služeb rezervačního systému. Pokud tak nebudou nastaveny speciální lekce / rezervace. 

Podmínky registrace

Před provedením registrace si přečtěte podmínky a pravidla rezervačního systému a provozní řád naší provozovny. Registrací do rezervačního systému potvrzujete seznámení se s provozním řádem a souhlasíte s jeho dodržováním.

Při porušení pravidel dle provozního řádu si vyhrazujeme právo vámi založenou registraci zrušit.

Postup registrace

Základní registraci provedete na stránkách rezervačního systému.

Po otevření stránky klikněte na políčko "Registrovat". Po vyplnění políček (s označením * jsou povinná) a následném uložení vám bude na uvedenou emailovou adresu zaslán potvrzovací email. Je třeba se přihlásit na svůj email a obratem email potvrdit kliknutím na přijatý odkaz. Tímto je registrace ukončena. 

Podmínky rezervace

Rezervaci může provést pouze registrovaný klient. Na jednu registraci lze rezervovat 3 místa.

V případech, kdy nemáte možnost provést rezervaci online, je možné o rezervaci požádat telefonicky.

 

Postup rezervace

  • přihlaste se do rezervačního systému
  • v kalendáři si vyberte aktivitu
  • zobrazí se okno Nastavení čerpání s dotazem, z čeho se má rezervace strhnout.
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) -  rezervace proběhla v pořádku či rezervace se nezdařila + důvod nezdaru
  • v okně vámi zvolené aktivity v kalendáři se po úspěšné rezervaci zobrazí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedené rezervaci
  • v mimořádných případech lze rezervaci provést po dohodě na recepci 
  • pokud nebude v době přihlášení dostatečný počet nahlášených klientů, v rezervačním okně bude svítit červený nápis Lekce není ještě otevřená. Chybí rezervací: x V poli kalendáře je toto zobrazené jako žlutý trojúhelník s černým vykřičníkem.

 

Podmínky zrušení rezervace a penalizace

Rezervaci může zrušit pouze registrovaný klient, který danou rezervaci uskutečnil. Většina lekcí má svou penalizační zónu., tzn. čas před lekcí, kdy je již zrušení lekce penalizováno. Pokud zrušíte rezervaci před penalizační zónou, systém Vám vrátí celý kredit, nebo vstup na permanentku. Pokud zrušíte rezervaci v penalizační zóně, systém již nevrací kredit, nebo vstup na permanentku (může vrátit část kreditu / vstupu, dle nastavení systému). Penalizační zóna je uvedena u lekce (zobrazí se po najetí myší na lekci)

 

Postup zrušení rezervace

  • přihlaste se do rezervačního systému
  • nastavte kurzor myši na lekci v kalendáři, na kterou jste přihlášení, nebo na lekci klikněte a pak klikněte na Zrušit rezervaci
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) -  zrušení rezervace proběhlo v pořádku, nebo zrušení rezervace proběhlo v pořádku – PENALIZACE
  • v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři po úspěšném zrušení rezervace zmizí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedeném zrušení rezervace
  • ke zrušení lekce dojde automaticky v případě, že není splněna podmínka nastaveného minimálního počtu přihlášených klientů (min. počet je vždy uveden v detailu aktivity v kalendářním rozpisu). Při automatickém zrušení lekce je kredit / vstup automaticky přiřazen zpět na Váš účet.

Podmínky náhradníka

Do pozice náhradníka se lze přihlásit nejpozději 5 hodin před zahájením vybrané aktivity. Po tomto časovém limitu se nelze přihlásit jako náhradník, ani nedojde k automatickému přesunutí na uvolněné místo aktivního klienta. 

Pokud se uvolní místo na vybrané aktivitě před časovým limitem 1hodiny, systém Vás automaticky přesune z náhradníka do aktivního klienta a je vám automaticky stržen kredit či vstup.

 

 

Cookies Aby rezervační systém fungoval tak, jak má (souhlas s cookies)